Hoe moet het wel?

Explore discuss data innovations to drive business efficiency forward.
Post Reply
Bappy32

Hoe moet het wel?

Post by Bappy32 »

Tekst en uitleg: uiteindelijk werd ik toch gebeld door BCC. Netjes. Er werd mij gevraagd de screenshots toe te sturen (werkt jullie cms- of webshop-tool niet meer?), waarna een oplossing zou worden gezocht. Meteen de screenshots gestuurd. En wachten maar. En wachten. En wachten. Een week later nog steeds niets gehoord. Aangezien mijn schone onderbroekenstapel gevaarlijk dun begon te worden, kocht ik alvast een andere wasmachine. Bij BCC. Ik had alle vertrouwen in een keurige afhandeling van mijn case. Al is het maar een korting van een tientje. Naief? Blijkbaar wel. Na een week radiostilte via Twitter gemeld dat ik nog geen antwoord had.

Geen oplossing
Een dag later ontving ik een email. BCC had een besluit gemaakt. Geen oplossing. Geen vergoeding senegal mobile phone number list geen kortingsbonnen, geen gratis tickets voor een wasmachinemuseum, helemaal niets. Ik werd hierover – in tegenstelling tot wat beloofd was – niet gebeld. Waarschijnlijk hadden ze bij BCC geen zin om het nieuws persoonlijk aan de telefoon te melden. Ik hoop stiekem nog steeds op een oplossing, maar ik denk dat ik dan nog lang kan wachten. In de tussentijd maak ik me nuttig door dit artikel te schrijven, waar webcareteams misschien iets van kunnen opsteken.
Post Reply