Hersiening van Google My Besigheid-webwerfbouer

Explore discuss data innovations to drive business efficiency forward.
Post Reply
jakariabd@

Hersiening van Google My Besigheid-webwerfbouer

Post by jakariabd@ »

Google het 'n Google Maps-produk vrygestel vir die skep van webwerf vir klein en plaaslike besighede. Dit is daarop gemik om klein besighede te help om webwerwe bekostigbaar en maklik te skep. Dit is 'n wonderlike hulpmiddel, want daar is verskeie besighede wat nie goeie webwerwe het nie.

Dit is 'n algemene aksie vir mense om by webwerwe aan te meld terwyl hulle Google-inskrywings verken. Om 'n webwerf te kry is egter moeilik vir baie wêreldwye klein besighede: te tydrowend, te kompleks en te duur. Miljoene (meer as 60%) van klein besighede het nie webwerwe nie.

google my besigheid

Google My Besigheid Webwerfbouer is 'n gratis hulpmiddel wat eienaars van klein besighede toelaat om 'n treffende/eenvoudige webwerf binne 'n paar minute te skep. Dit is maklik, en jy kan selfs jou nuwe webwerf wysig/skep vanaf 'n foon of 'n rekenaar.

Webwerfbouerkoste –
Hierdie nuwe hulpmiddel is gratis om te gebruik, maar jy sal geld moet spandeer om 'n pasgemaakte domein (soos.net, .biz. of.com) van Google Domains te koop.

Andersins sal jy vashaak met 'n afstootlike URL soos Telebemarkingsdata yourbusinessname.business.site, wat minder merkwaardig vir gebruikers sal wees en nie die posisiepotensiaal sal hê nie, wat gewoonlik vir 'n .com-werf is.

Webwerfbouer-kenmerke -
'n Paar noemenswaardige kenmerke van Google Builder is:

Gratis om te gebruik
Mobiele vriendelik
Bied 'n pasgemaakte domeinnaam (teen 'n ekstra koste).
Het outomatiese opdatering
Jy kan maklik advertensies op die webwerf plaas
Jy kan dit op jou slimfoon bestuur.
Maar dit is noodsaaklik om 'n geverifieerde lysinskrywing op Google My Besigheid te hê om die nuwe bouersagteware te gebruik. Tipes besighede sluit in reis en toerisme, vaste eiendom, sagteware en rekenaaropleiding, plaagbeheer, somerkampe, ens.

Voordele van die webwerfbouersagteware –
U kan maklik 'n webwerf skep.
Jy kan dit op Google My Besigheid-profiel uitlig as jou eie webwerf.
Maklik om persoonlike beelde, omslagfoto's, ens.
Jy kan dit maklik in jou profiel op Google My Besigheid bestuur.
Dit is selfoonvriendelik
Post Reply