Cociña ata que esteas salivando, polo menos 10 minutos, pero 30 tamén estarían ben.
Xusto ao final, mestura unhas 2 cuncas de crema de leite e cociña por outro par de minutos. Espolvoreo cun pouco de perexil fresco ou máis endro, se queres!
Servir sobre os fideos de ovo.
Se non es vexetariano, tamén podes probar a usar caldo de base de datos específica por sector polo e considerar engadir unha culler de sopa de salsa Worcestershire, especialmente se falta o eneldo/albahaca.
Guarnicións
O noso equipo ten preparados pratos, desde cremosas patacas vieiras ata crocantes coles de bruxelas. Estes lados irán con moitos pratos principais diferentes.
Patacas vieiras cremosas do libro de cociña vermello de 1969 de Betty Crocker
Por: Michelle Denomme
Esta é unha receita da miña infancia que me trae de volta ás miñas reunións de vacacións en familia! Aínda podo cheirar o libro de cociña vermello do caixón inferior da casa da miña infancia en Canadá. Combina ben con xamón e chícharos!
Ingredientes
2 libras de patacas (uns 6 medianos)
4 culleradas de manteiga
3 culleres de sopa de fariña
1 cullerada de sal
1/4 cucharadita de pementa
2-1/2 cuncas de leite 2%.
1 cebola mediana, finamente picada (aproximadamente 1/2 cunca)
Indicacións
Lavar e pelar as patacas. Cortar en rodajas finas (uns 4 cuncas).
Quenta 3 culleres de sopa de margarina nunha pota a lume lento ata que se derrita. Mesturar a fariña, sal e pementa. Cociña a lume lento, mexendo constantemente, ata que a mestura estea suave e burbulla; retirar do lume. Mestura lentamente o leite. Quenta ata ferver, mexendo constantemente. Ferver e remover 1 minuto.
Dispoña as patacas nunha cazola engraxada de 2 cuartos en 3 capas, cubrindo cada unha das dúas primeiras capas con 1/2 da cebola e 1/3 da salsa branca. Cubrir coas patacas restantes e a salsa. Unta con 1 cucharada de manteiga en cubos. Cubra e cociña no forno a 325 F durante 40 minutos. Destape e cociña ata que as patacas estean tenras, 60-70 minutos máis. Deixar repousar 5-10 minutos antes de servir. (6 porcións)
Col de Bruxelas de allo
Autor: Brittany Givens
Unha xenerosa ración de endro e un pouco de pementa negra, albahaca e sal
-