Voorbeeld van de Crash Test Dummy-blog door Pat Flynn

Explore discuss data innovations to drive business efficiency forward.
Post Reply
suchona.kan.i.z

Voorbeeld van de Crash Test Dummy-blog door Pat Flynn

Post by suchona.kan.i.z »

Pat beheerst de kunst van de Crash Test Dummy-post: elke post is uiterst relevant voor de behoeften van zijn publiek en leert hen waardevolle strategieën die ze direct op hun bedrijf kunnen toepassen.

“The Mega Details Behind the New Design of The Smart Passive Income Blog” is een uitstekend voorbeeld (van vele). De eerste alinea, die beschrijft wat er in zijn vorige blogpost werd behandeld, is een microkosmos van de ideale Crash Test Dummy-post:

“In mijn laatste bericht nam ik je mee terug in de tijd en deelde ik de geschiedenis van thema's en ontwerpupdates voor The Smart Passive Income Blog. Het was niet mooi en ik heb hier en daar een paar stappen teruggezet, maar het frankrijk telegram december olvidtoulasbleepingcomputer laat zien dat je geen perfect ontworpen website nodig hebt om geweldige dingen te laten gebeuren – je moet gewoon beginnen.”

Er waren successen. Er waren mislukkingen. Er was een belangrijke les. En dat is precies wat een Crash Test Dummy-post zou moeten bevatten.

Hoe je een typische Crash Test Dummy-post schrijft

De basisformule voor een goede Crash Test Dummy-post is:

Stap-voor-stap proces + resultaten + lesgeven = goede crashtest-dummypost
De meeste slechte Crash Test Dummy-berichten proberen óf les te geven zonder de daadwerkelijke resultaten te vermelden die ze zelf hebben behaald, óf ze geven wel alle resultaten, maar zijn niet in staat hun lezers te leren hoe ze die resultaten kunnen behalen.
Post Reply